آموزش سئو فروشگاه اینترنتی در 101 نکته

افزایش ترافیک در فروشگاه های اینترنتی موجب ایجاد تفاوت بسیاری در فروش سایت شما خواهد شد. افزایش ترافیک بدون ریسک از دست دادن پول به واسطه تبلیغات، روشی عالی برای تحکیم فروشگاه اینترنتی شماست.

مطمئنا ایجاد چنین فروشگاهی کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت زیادی دارد. بدون آگاهی از سئو و بازریابی آنلاین نمی توان به موفقیت در ایجاد یک فروشگاه اینترنتی پر فروش رسید. در این مطالب به ارائه 101 نکته آموزشی در سئو فروشگاه های اینترنتی می پردازیم که موجب افزایش شدید ترافیک سایت و فروش شما خواهد شد.

ساختار سایت

ساختار سایت، اساس یک وب سایت و استراتژی سئو آن است. بدون داشتن یک ساختار سایت مناسب، کاربران دچار گیجی در سایت شما شما شده و در نتیجه آن را به سرعت ترک می کنند. خروج سریع کاربران به معنی افزایش بانس ریت می باشد و گوگل به هیچ وجه چنین چیزی را برای یک فروشگاه اینترنتی نمی پسندد.

با توجه کردن به نکاتی که در ادامه مطرح می شوند، ساختار سایت را بهبود بخشیده و تجربه کاربری بهتری را القا کنید.

1. فروشگاه اینترنتی شما می بایست مجهز به پروتکل SSL باشد. این پروتکل موجب محافظت از اطلاعات مشتریان شده و مورد قبول گوگل نیز است. همچنین داشتن HTTPS موجب بهبود اندک سئو وب سایت نیز می شود.

2. سرعت سایت در سئو فروشگاه های آنلاین بسیار مهم است. با افزایش سرعت بارگذاری سایت، میزان بانس ریت به طرز چشمگیری کمتر می شود.

3. نسخه موبایل سایت را به فراموشی نسپارید. 50 درصد درامد سایت ها در انتهای سال 2017 از موبایل ها بود. هرچه زودتر نسبت به بهینه سازی نسخه موبایلی سایت اقدام کنید.

4. قبل از شروع اوج فروش فصلی شروع به ساخت بک لینک کنید تا رتبه و ترافیک سایت ارتقا یابد.

5. توضیحات متای جذاب تری بنویسید تا نرخ کلیک سایت افزایش یابد. متای تضیحات مستقیما بر روی رتبه سایت اثری ندارد اما یک متای توضیحات خوب می تواند موجب افزایش CTR و ارتقا سئو سایت گردد.

6. متن جایگزین را به عکس های سایت اضافه کنید. این کار نه تنها موجب ارتقا سئو و ایندکس بهتر عکس ها توسط موتورهای جستجو شده، بلکه موجب می شود تا افراد نابینا نیز بتوانند محتوای عکس های سایت را درک کنند.

7. برای بهبود لینک های داخلی و ساختار سایت نسبت به پیاده سازی بردکرامب اقدام فرمایید.

پیاده سازی بردکرامب

8. در صورتی که یکی از محصولات سایت دچار توفق تولید شده و دیگر قصد عرضه آن را ندارید، لینک آن را به یک محصول مشابه و جدیدتر ریدایرکت 301 کنید. تمام اعتبار سئو صفحه قدیمی به محصول جدید ریدایرکت می گردد.

9. دسته بندی های سایت را جداگانه طراحی کرده و همانند یک صفحه اصلی به آن توجه کنید. محتوا و کلمات کلیدی مرتبط را نیز در متن صفحه و عنوان آن به کار برید.

10. یو آر ال های سایت را کاربر پسند و متناسب با استانداردهای گوگل انتخاب کنید. نمونه هایی از یو ار ال های استاندارد را در ادامه مشاهده می کنید:

  • صفحات دسته بندی: website.com/category/
  • صفحات زیرمجموعه های دسته بندی اصلی: website.com/category/sub-category/
  • صفحه محصولات: website.com/category-sub-category/product-name/

11. دسته بندی ها و زیرمجموعه های آنها را به صورت زیر هم در فروشگاه اینترنتی خود به کار برید.

دسته بندی ها در سئو فروشگاه های اینترنتی

12. عکس های سایت را برای بارگذاری سریعتر آن ها فشرده سازی کنید. سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رتبه بندی سایت در نتایج جستجوست.

13. جستجوگر داخلی فروشگاه اینترنتی را از یاد نبرید. ارتقا ماژول جستجوی سایت می تواند موجب افزایش فروش آن شود.

14. عنوان سایت را محدود به 60 الی 70 کارکتر کنید و در آنها از کلمات کلیدی اصلی برای جلب نظر کاربران استفاده نمایید.

سئو عنوان سایت در فروشگاه اینترنتی

15. دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را همواره در دسترس کاربران قرار داده تا آنها بتوانند به راحتی هر محصول را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک گذارند.

16. صفحه 404 سایت را به گونه ای طراحی کند تا منطبق با اصول سئو بوده و موجب افزایش فروش سایت گردد.

17. با استفاده از ماژول های گفتگوی آنلاین در وبسایت، فروش سایت را تا 50 درصد افزایش دهید.

18. نقشه سایت و فایل robots.txt را در وبسایت قرار داده و آن ها را به گوگل معرفی کنید.

19. با لینک سازی داخلی و افزایش سرعت سایت، بانس ریت آن را کاهش دهید. این مسئله موجب کمک به افزایش رتبه سایت می گردد.

بانس ریت در سئو فروشگاه آنلاین

20. به محصولات مرتبط در صفحه هر محصول یا محصولاتی که دیگر کاربران خریداری کرده اند، لینک داده تا میزان فروش سایت را افزایش دهید.

محصولات مرتبط

21. به جای عبارت “کلیک کنید”، از انکرتکست متناسب با صفحه لینک شده استفاده کنید تا رتبه آن صفحه در نتایج جستجو ارتقا یابد.

22. بهینه سازی فروشگاه اینترنتی شما می بایست در جهت بهبود تجربه کاربری باشد. سئو مجموعه اقداماتیست که برای کاربران واقعی سایت صورت می گیرد و نه موتورهای جستجو. از این رو محتوای سایت می بایست خوانایی بالایی برای کاربران داشته باشد.

23. در هنگام موقعیت های زمانی خاص مانند اعیاد، از دکمه های فراخوای برای اقدام استفاده کرده تا کاربران را به مشارکت بیشتری در سایت ترغیب کنبد.

24. با ایجاد صفحه درباره ما، محتوای درون سایت را افزایش داده و به گوگل نیز اعلام کنید که در چه دسته بندی از محصولات فعال هستید.

25. همواره نام محصول را در عنوان صفحه به کار برید تا کاربران دقیقا همان عبارتی را در نتایج جستجو مشاهده کنند که آن را جستجو کرده اند.

به کار بردن نام محصول در عنوان صفحه

26. بر روی عبارت کلیدی بلند تمرکز کنید. این گونه عبارات می توانند تا 20000 جستجو را در ماه پوشش داده و موجب افزایش ترافیک سایت گردند.

27. صفحه خانگی فروشگاه اینترنتی شما می بایست پتانسیل بالایی برای شروع خرید داشته باشد. با پیشنهاد کردن محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در صفحه ابتدایی، کاربران را جذب سایت کرده و از خطر افزایش بانس ریت فرار کنید.

سئو صفحه خانگی فروشگاه اینترنتی

به عنوان مثال به صفحه ابتدایی آمازون در تصویر زیر توجه کنید:

28. ساختار دسته بندی های سایت را به گونه ای صحیح پیاده سازی کنید. به عنوان مثال کفش های بسکتبال مردانه می تواند عبارت مناسبی برای یکی از دسته بندی های سایت باشد.

29. گوگل یو آر ال های ساده، کوتاه و تمیز را دوست دارد، حتی اگر این یو آر ال ها متعلق به یک فروشگاه اینترنتی باشد. دقت داشته باشید که پارامترهایی مانند productid=4t4646642 برای استفاده در یو آر ال محصول مناسب نیستند. همواره از کلمات کلیدی اصلی در یو آر ال بهره برده و تا آنجا که ممکن است دست از استفاده از کارکترهای نامفهوم بردارید.

یو آر ال ها کوتاهتر نسبت به یو آر ال های بلندتر احتمال کسب رتبه بهتری دارند.

تاثیر یو آر ال های کوتاهتر در سئو فروشگاه آنلاین

30. گوهینامه SSl را برای سایت تهیه کنید. گوگل برای سایت هایی که امنیت بالاتری دارند، اعتبار بیشتری قائل می شود.

31. در هنگام اتمام موجودی یک محصول امکانی را فراهم کنید تا کاربران با ثبت تلفن یا ایمیل خود از موجود شدن دوباره آن مطلع شوند.

ثبت تلفن یا ایمیل در صورت عدم موجودی محصول

32. اندازه هر عکس در نسخه های مویابلی صفحات را حداکثر 70KB کنید تا سرعت بارگذاری سایت ارتقا یابد.

33. عباراتی مانند “خرید آنلاین” می تواند موجب تجسمی از سایت شما در ذهن کاربران قبل از کلیک بر روی سایت شود. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از این روش برای جذب کاربران و افزایش نرخ کلیک استفاده می کنند.

34. دقت داشته باشید که از هدینگ ها در صفحات محصولات استفاده کنید. اضافه کردن آنها به عناوین صفحه بسیار آسان است. به عنوان مثال پیشنهاد می شود که نام محصول را در تگ H1 بنویسید. این کار موجب برجسته تر شدن نام محصول و افزایش خوانایی آن برای کاربران و موتورهای جستجو می شود.

هدینگ ها در صفحات محصولات

مثالی از استفاده از هدینگ ها را در تصویر زیر و در ریچ کارد گوگل مشاهده می کنید:

عنوان محصول در گوگل

35. از تگ کانونیکال استفاده کرده تا اولویت اصلی در بین چندین آدرس مختلف از یک محصول مشخص شده و از بروز محتوای تکراری جلوگیری کنید. یکی از سریع ترین راهکارهای حل مشکل محتوای تکراری در سایت، استفاده از همین تگ کانونیکال است.

تگ کانونیکال در صفحات فروشگاه اینترنتی

36. با استفاده از شمارش معکوس در صفحه محصولات سایت، کاربران را ترغی به خرید آن کنید. این راهکار از آن دسته راهکارهاییست که امروزه در بین فروشگاه های اینترنتی بزرگ برای فروش محصولات ویژه رواج دارد.

شمارش معکوس در صفحه محصولات

نوشتن و تولید محتوا

محتوای سایت مانند ساختار آن دارای اهمیت بسیاریست. محتوای سایت به گوگل اعلام می کند که چرا می بایست آن صفحه را به کاربران خود معرفی کرده و در نتایج جستجو نمایش دهد.

37. از عباراتی مانند “ارسال رایگان” و “تخفیف” استفاده کرده تا نرخ کلیک سایت را افزایش دهید.

38. برای هر محصول توضیحاتی در اندازه 1000 کلمه نوشته و کلمه کلیدی اصلی را 3 تا 5 بار در متن آن تکرار کنید.

39. توضیحات دقیقی را به همراه جزییات محصول نوشته و آن را در صفحه مرتبط با هر محصول قرار دهید. بدون وجود محتوای متنی، گوگل دلیلی برای نماش سایت شما در نتایج جستجو ندارد.

40. در پست های جداگانه ای به مقایسه چند محصول مشابه بپردازید.

مقایسه چند محصول

41. از عبارات توصیفی قدرتمندی بهره برده تا کاربران را به واسطه خواندنشان، ترغیب به خرید از فروشگاه اینترنتی خود کنید.

42. پست های بیشتری را در وبلاگ خود منتشر کنید. تحقیقاتی که توسط سایت معتبر Hubspot انجام شده نشان می دهد که وبسایت هایی که بیش از 16 پست را به صورت ماهانه در وبلاگ خود منتشر می کنند، بیشترین ترافیک را به دست می آورند.

پست های بیشتر در وبلاگ فروشگاه اینترنتی

43. صفحات فرود اختصاصی برای راهنمایی کاربران خود در زمینه خرید در مناسبت های خاص مانند عید نوروز ایجاد کنید. دقت داشته باشید که جستجو مهمترین منبع ترافیک اغلب سایت هاست.

44. از سئو فصلی بهره برده و با استفاده از بازاریابی محتوا به کسب ماکسیمم ترافیک بپردازید.

45. محتوای سایت را به صورت قابل درک برای کاربران نوشته تا سئو سایت ارتقا یابد.

46. چنانچه میخواهید رتبه بالاتری را در نتایج جستجو کسب کنید، توضیحات بلندتری برای محصولات خود بنویسید.

تاثیر توضیحات بلندتر برای محصولات در سئو

47. تعدادی از محصولات سایت را رایگان کنید، حتی اگر به صورت موقتی باشد. بسیاری از سایت های فروش تصاویر، تعدادی از عکس های خود را به رایگان عرضه می کنند.

48. توضیحات محصولات خود را ارتقا دهید. تقریبا تمام صفحات محصولات شما می توانند با کمی افزایش محتوا و تصحیح ساختار، رتبه بهتری را کسب کنند.

49. دست به تولید محتوایی بزنید که کاربر با خواندن آن مجاب به خرید در مرحله بعد شود. بسیاری از کاربران فورا با دیدن محصول دست به خرید نمی زنند و از راه های دیگری باید آن ها را به صفحه محصول موردنظرشان کشاند.

50. با استفاده از تولید محتوای ویدئویی برای محصولات خود پتانسیل فروش سایت را افزایش دهید. نتایج تحقیقات زیادی نشان داده اند که این روش موجب افزایش خرید کاربران می گردد.

51. دست به بررسی محصول فروشگاه اینترنتی شما با سایر رقبای خود پرداخته و نتایج را در قالب یک محتوا منتشر کنید. با استفاده از این روش می توانید به صورت عملی به بیان مزایای محصولات خود بپردازید.

بررسی محصول فروشگاه اینترنتی

برندسازی

اگر در فروشگاه اینترنتی خود به مسئله برندسازی توجهی نکنید، پتانسیل بزرگی از ترافیک را از دست خواهید داد.

52. نقدهای مثبت از شما در شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در تبدیل کاربران به مشتری دارد. 85 درصد کاربران توصیه هایی که در شبکه های اجتماعی می شوند را به توصیه های دوستان خود ترجیح می دهند.

53. جستجوهای پولی را از یاد نبرید. استفاده از ادوردز گوگل و سایر روش های تبلیغاتی می تواند موجب هر چه بیشتر دیده شدن نام برند شما و افزایش فروش گردد.

54. با استفاده از داده های ساختار یافته اسکیما و کسب ستاره از کاربران، نرخ کلیک سایت را به واسطه نمایش آنها در نتایج جستجو ارتقا دهید.

داده های ساختار یافته اسکیما در سئو فروشگاه اینترنتی

55. امروزه بسیاری از کاربران جستجوی خود از محصولات را از سایت های واسطه و مقایسه کننده ها شروع می کنند. با ثبت نام در این گروه سایت ها و لینک دادن به سایت خود در صفحات مرتبط، فروش سایت را افزایش دهید.

56. طبق نظر گوگل، لینک ها و محتوای صفحات، مهمترین عامل در کسب رتبه بالاتر هستند. محتوای با کیفیتی برای محصولات خود تولید کرده و دست به اشتراک آن در شبکه های اجتماعی مختلف بزنید.

57. از وبلاگ نویسان معروف در حیطه کاری خود بخواهید که محصولات سایت شما را نقد و بررسی کنند. این کار علاوه بر بیشتر دیده شدن موجب کسب بک لینک از سایت آنها نیز می گردد.

58. به خریداران محصول اجازه دهید تا با نوشتن نقد و بررسی از خرید خود، محتوای صفحات را افزایش دهند.

59. برندسازی سایت را به صورت دائمی انجام دهید. این کار موجب افزایش CTR و بهبود سئو فروشگاه اینترنتی شما می گردد.

60. با استفاده از پست مهمان برای سایت خود بک لینک های معتبری ایجاد کنید.

61. از مزایای ریچ اسنیپت استفاده کرده تا نرخ کلیک و ترافیک کسب شده از نتایج جستجو را افزایش دهید.

مزایای ریچ اسنیپت در فروشگاه اینترنتی

62. بر روی کلمات اصلی زمینه کاری خود هزینه کرده تا با جستجوی آنها سایت شما نیز در نتایج آن قرار گیرد.

63. نقد و بررسی هایی بی طرفانه حول محصولاتی که در سایت خود به فروش می رسانید، بنویسید.

64. وبلاگ نویسانی را به خدمت گرفته و محتوای وبسایت را افزایش دهید. این مسئله نه تنها موجب افزایش فروش سایت شده، بلکه بک لینک های آن را نیز بیشتر می کند. همه این موارد در نتیجه موجب افزایش اعتبار و رتبه سایت می گردند.

65. لینک های نامعتبر سایت را شناسایی و آن ها را با محصولات مرتبط جایگزین کنید.

66. گوگل به لینک های طبیعی علاقه مند است. با سایت های معتبر مذاکره کرده تا بتوانید لینک های خود را به صورت طبیعی در وبسایتشان قرار دهید.

67. در مراسمات و کنفرانس های محلی شرکت کرده تا علاوه بر بیشتر دیده شدن، بک لینکی نیز از سایت اصلی برگزار کننده دریافت نمایید.

68. شرکت خود را در سایت های نقد و بررسی یا اپلیکیشن ها ثبت کنید. این کار موجب موجب برندسازی بهتر شرکت شما و افزایش ترافیکی طبیعی وبسایت می گردد.

69. اگر فروشگاه اینترنتی شما از نوع محلیست، آن را در وب سایت های لیست کننده مشاغل و سایت ها ثبت کنید.

70. در فروم های مرتبط با محصولات خود عضو شده و با عنوان فروشگاه خود در بحث ها شرکت کنید.

71. با فرستان ایمیل و ارسال لینک های مرتبط، خریداران را پس از دریافت محصول، ترغیب به نوشتن بررسی و دادن امتیاز به آن محصول کنید.

نوشتن بررسی و دادن امتیاز

ابزارهای مفید

بسیاری از کارهایی که در راستای سئو وبسایت انجام می شوند، معمولا خسته کننده و تکراری هستند. ابزارهای بسیاری وجود دارند که می توانند بعضی این کارها را به صورت اتوماتیک برای شما انجام دهند. با استفاده از آنها به اتوماسیون سئو سایت پرداخته و در وقت خود صرفه جویی کنید.

72. محصولات خود را در سایت هایی مانند ایمالز ثبت کرده تا ورودی سایت شما به طور اتوماتیک افزایش یابد.

73. کلمات کلیدی مرتبط با یک محصول ممکن است در طول زمان تغییر کنند. با استفاده از ابزار گوگل ترندز به بررسی کلمات کلیدی مرتبط با یک محصول و تخمین میزان جستجوهای آن بپردازید. در مطلب آموزش گوگل ترندز توضیحات جامعی در این باره داده ایم.

ابزار گوگل ترندز در سئو فروشگاه های اینترنتی

74. با استفاده از گوگل آنالیتیکس به بررسی منابع ورودی سایت بپردازید.

گوگل آنالیتیکس در سئو فروشگاه اینترنتی

75. با استفاده از ابزار Crazy Egg، نقشه حرارتی از رفتار کاربران در سایت خود تهیه کنید. سپس به بهینه سازی قسمت هایی بپردازید که کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

استفاده از ابزار Crazy Egg

76. با استفاده از وبمستر تولز گوگل عباراتی که در آنها رتبه خوبی کسب کرده اید را یافته و نسخه های کوتاه تر و عمومی تر آن ها را هدف بعدی خود قرار دهید.

77. با استفاده از گوگل آنالتیکس به بررسی رفتار کاربران در سایت و مسیر پایش آنها بپردازید. با استفاده از این داده ها می توانید نسبت به بهینه سازی بهتر سایت مخصوصا صفحات کند آن اقدام کنید.

78. با استفاده از ابزارهای پیشنهاد کلمات کلیدی مانند AdWords Keyword Planner، کلمات کلیدی گسترده تری را برای محصولات خود برگزینید.

79. همواره بک لینک های سایت رقبا را بررسی کرده تا شما نیز بتوانید از سایت های مشابه بک لینک بگیرید. برای انجام این کار می توانید از ابزار Moz Open Site Explorer استفاده کنید.

80. در صورتی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، با استفاده از افزونه Yoast SEO به بررسی موارد از قلم انداخته بپردازید. نحوه کار با این افزونه را به صورت جامعی در مطلب سئو وردپرس توضیح داده ایم.

81. با استفاده از ابزار LSIGraph به تولید کلمات کلیدی مشابه حول موضوع مورد نظر خود بپردازید.  با استفاده از این کلمات کلیدی جدید میتوانید محتوای سایت را افزایش داده و در کلمات بیشتری به صفحه اول گوگل برسید.

82. با استفاده از ابزار Siteliner به اسکن سایت خود جهت یافتن محتوای تکراری بپردازید.

83. با استفاده از ابزار Addthis، دکمه های شبکه های اجتماعی را در انتهای مطالب سایت قرار دهید.

84. با استفاده از شبکه اجتماعی پینترنست به افزایش ترافیک طبیعی سایت بپردازید.

85. با استفاده از کادر جستجوی فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجیکالا، برای انتخاب عنوان محصولات الگوبرداری کنید.

86. با استفاده از کادر جستجوی فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجیکالا ایده هایی را برای انتخاب دسته بندی های سایت به دست بیاورید.

87. از ابزار Keywordtool.io بهره برده تا کلمات کلیدی مشابه بسیاری را در زمینه کاری خود بیابید.

88. با استفاده از ابزار ScreamingFrog به تست و بررسی سایت در زمینه های خطاهای 404، محتوای تکراری و دیگر موارد بپردازید.

89. وبلاگ خود را تنها با تغییر نام کوچک به یک بخش قوی و جذاب در سایت تبدیل کنید.

90. با استفاده از ابزار Mention به رصد نام برند خود یا سایت رقبا در اینترنت بپردازید. این ابزار هر بار که نامی از عبارت مورد نظر شما در اینترنت مطرح می شود، به شما اطلاع می دهد. از این ابزار می توانید با رصد لینک رقبا، در زمینه ساخت بک لینک نیز کمک بگیرید.

91. کلمات کلیدی سایت را با استفاده از ابزار پولی Ahref بررسی کرده و بر روی آنهایی که در صفحه دوم سایت قرار دارند تمرکز کنید. مطمئنا افزایش رتبه یک کلمه کلیدی واقع در صفحه دوم نتایج جستجو و رساندن آن به صفحه اول، برد بزرگتری نسبت به سایر کلمات واقع در صفحات بعدی سایت محسوب شده و کاری آسانتر نیز است.

92. با استفاده از عبارات پیشنهادی گوگل در نتایج جستجو ایده ای برای عنوان بلندتری از نام محصول بگیرید.

استفاده از عبارات پیشنهادی گوگل در فروشاه های اینترنتی

93. از ابزار Biteable استفاده کرده و پیشنهاداتی برای ساخت محتوای ویدئویی کسب کنید.

94. محتوای پر طرفدار مانند اینفوگرافیک ها را تولید کنید. اینفوگرافیک ها به سرعت در اینترنت به اشتراک گذاشته شده و بسیار محبوب هستند. برای ساخت این گونه محتوا می توانید از ابزار Canva بهره ببرید.

95. با ورود یک کاربر به سایت، تنها هفت ثانیه فرصت دارید تا نظر او را جلب کنید. اگر ساختار محتوایی سایت خوانایی لازم را نداشته باشد، کاربران به سرعت آن را ترک می کنند. برای تست خوانایی سایت می توانید از ابزار Readable بهره ببرید.

96. با استفاده از ابزار Quick Sprout یا GTmetrix به تست و بررسی سئو داخلی سایت بپردازید. حل مشکلات داخلی سایت کمک زیادی به سئو و افزایش رتبه صفحات سایت می کند.

97. به سوالاتی که کاربران در شبکه های اجتماعی و فروم ها درباره محصولات شما می پرسند دقت کرده و به آنها پاسخ دهید.

98. از ابزار Mobile-Friendly Test گوگل بهره برده و موبایل پسند بودن سایت فروشگاه اینترنتی خود را بررسی کنید. این ابزار راهکارهایی برای رفع مشکلات نسخه موبایل سایت به شما ارائه می دهد.

99. با استفاده از ابزار SEMrush به بررسی کلمات کلیدی پرداخته که رقبای شما تاکید بسیاری بر روی آنها دارند. این اطلاعات می تواند کمک زیادی به تعیین استراتژی سئو فروش سایت کند.

100. با استفاده از ابزار پولی Raven Tools به بررسی دقیق تر مشکلات سئو داخلی سایت بپردازید. این ابزار مسائل مهم سایت را به شما گوشزد کرده و راهکارهایی برای رفع آنها به شما ارائه می دهد.

101. تمامی این راهکارهای سئو مانند هر نکته ای که در بازاریابی آنلاین مطرح می شود، هیچگاه یک شبه اثر نمی کنند و تاثیر گذاری آنها نیاز به زمان دارد.

جمع بندی

کسب ترافیک طبیعی برای فروشگاه آنلاین شما کار دشواریست. اما این مسئله به معنی غیر ممکن بودن آن نمی باشد. در بسیاری از مواقع تنها چیزی که به آن نیاز دارید کمکی از طرف یک سئوکار با تجربه است. یک سئوکار با تجربه می تواند با مشاوره ای که به شما ارائه می دهد، می تواند موجب افزایش نرخ کلیک و ترافیک سایت و همینطور جذب مشتریان بالقوه شود.

101 راهکاری که در این مطلب به آنها اشاره کردیم برای فروشگاه های اینترنتی بسیار ایده آل بوده و صاحبین آنها می توانند با استفاده ازآنها به افزایش فروش سایت بپردازند.

دقت داشته باشید که سئو فروشگاه های اینترنتی نیز مانند هر کسب و کار دیگری به محتوای زیادی نیاز دارد. بنابراین از همان ابتدا نیروهای انسانی کافی برای این کار جذب کنید.

چنانچه در پیاده سازی هر یک از راهکارهای بالا مشکل داشته و نیاز به کمک دارید می توانید از طریق بخش کامنت ها با ما در ارتباط باشید. همچنین اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و قصد سپردن سئو آن را به یک متخصص با تجربه دارید نیز رادزاد در کنار شماست و می توانید از خدمات سئو ما بهره ببرید.

2 دیدگاه

  1. مقاله فوق العاده مفیدی بود با تشکر از وقت و زمانی که برای نوشتن این مقاله مفید صرف کردید. این مقاله رو به چندتا از دوستانم فرستادم و در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتم. به سایت ما هم سر بزنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *