تاثیر لینک سازی بر سئو

در این مطلب به بررسی تاثیر لینک سازی بر سئو از نگاه گوگل خواهیم پرداخت.

رتبه وبسایت خود را به شکل های صحیح ارتقا دهید

افزایش بک لینک با هدف افزایش رتبه سایت

با افزایش لینک های به سمت سایت شما که به تدریج به دست می آیند، کاربران نیز از طریق این لینک ها با سایت شما آشنا شده و از آن بازدید می کنند. به تدریج گوگل نیز متوجه زحماتی که شما بر روی ایجاد محتوا می گنید خواهد شد و رتبه سایت را بهبود می بخشد. ایجاد مطالب و محتوای مفید در سایت موجب می شود که کاربرانی که به آن موضوع ها علاقه مند هستند به خود جذب کنید.

ارتقا وبسایت با لینک سازی
(ارتقا وبسایت شما در دیگر محیط ها موجب افزایش اعتبار و شهرت سایت می گردد)

ایجاد اطلاعیه ها از طریق بلاگ و شناخته شدن از طریق آنلاین

ایجاد پستهای جدید و اطلاع به کاربران درباره محتوا و سرویس های جدید سایت یکی از بهترین راه های معرفی این سرویس ها می باشد. همچنین از طریق فید آر اس اس نیز می توان کاربران و دیگر وبمسترها را با پست های جدید سایت مطلع کرد.

همچنین روش ها ارتقای آفلاین سئو نیز از جمله کارهای مثبت در بهبود سئو سایت می باشد. قرار دادن آدرس وبسایت در کارت های ویزیت، پوسترها و نامه های شما مثال هایی از این نوع ارتقا می باشد. ارسال ایمیل های خبری به مشتریانتان و مطلع کردن آنها از وجود وبسیاتتان نیز می تواند از جمله راههای بسیار مثبت در این زمینه باشد.

اگر شما دارای یک کسب و کار محلی هستید، می توانید آن را در گوگل مپ ثبت کرده و آدرس وبسایت خود را نیز در آنجا بنویسید. با این کار اسم کسب و کارتان به همراه آدرس وبسیات در جستجوی گوگل مپ و صفحه جستجو نمایش داده می شود.

ثبت کسب و کار در گوگل مپ
(با ثبت کسب و کارتان در گوگل مپ باعث ارتقای سایت در گوگل مپ و صفحه جستجوی گوگل شوید)

فرهنگ معانی اصطلاحات

فید آر اس اس (RSS Feed) چیست: دیتاییست که شامل خلاصه یا متن کامل پست های جدید سایت می باشد. این عبارت خلاصه شده عبارت RDF Site Summary و سرویس مشابه با آن، سرویس Atom است.

 

نکات

به شبکه های اجتماعی توجه ویژه ای بکنید

سایت هایی که در بین کاربران بحث می شوند و مطالب آن ها به اشتراک گذاشته می شود، در بین کاربران پرطرفدارتر هستند و افراد بیشتری به سمت خود جذب می کنند.

از انجام موارد زیر بپرهیزید:

  • تلاش برای بزرگ جلوه دادن مطالب کوچک و ضعیف
  • ثبت نام در سایتهایی تبلیغاتی و ارتقا مطالب شما در آن سایت ها به طور مصنوعی و با پرداخت پول

کاربران خود را در جوامع آنلاین شناسایی کنید

در سایت ها و جوامع بین المللی ثبت نام کنید و به مباحثه در صفحاتی بپردازید که موضع آنها مشابه با موضوع سایت شما است و در آنجا سایت خود را به کاربران معرفی کنید. این کار موجب بحث بیشتر درباره محتوای سایت شما می گردد و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب می کنید.

از انجام موارد زیر بپرهیزید:

  • لینک گذاری بیش از حد و به شکل اسپم در سایر سایت ها
  • خرید بک لینک از سایر سایت ها  با هدف افزایش رنک و رتبه گوگل به جای افزایش ترافیک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *