سئو تضمینی سایت، آیا بهینه سازی تضمینی واقعیت دارد؟

در بعضی از مواقع کاربران سایت از ما سوال می کنند که “آیا شما خدمات سئو تضمینی را ارائه می دهید” یا اینکه “آیا شما سئو سایت را تضمین می کنید؟”

بسیاری از وبسایت های خدمات سئو در اینترنت وجود دارند که سئو تضمینی به صورت 100 درصد را شعار می دهند و از این مسئله برای جلب توجه مشتریان و کاربران استفاده می کنند. این نوع گارانتی ها به نظر بسیار جذاب میرسد، چرا که به نظر ریسک سرمایه گذاری برای مشتریان را کاهش می دهد. اما ما معتقدیم که هر چه مقدار تضمین در سئو بیشتر باشد، ریسک آن برای مشتریان بیشتر است نه برای سئوکار.

ما در رادزاد سئو تضمین شده را به صورت محدود و کاملا منطقی ارائه می دهیم. کسب رتبه در صفحه اول گوگل را برای درصد مشخصی از کلمات کلیدی شما، تخمین زده و موارد جانبی دیگری را که به طور کامل در کنترل ماست، به صورت 100 درصد تضمین می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت دقیقتر با بحث سئو تضمینی آشنا شوید.

اما چرا سئو تضمینی برای مشتریان یک ریسک محسوب می شود؟

افزایش رتبه در کلمات کلیدی غیر رقابتی

برخی مواقع یک سئوکار یا شرکت خدمات سئو کسب رتبه در صفحه اول گوگل را برای یک کلمه کلیدی مشخص تضمین می کند. اما این کلمه کلیدی ارزش خاصی نداشته و جز موارد درامدزا و رقابتی محسوب نمی شود.

به عنوان مثال کسب رتبه در عبارتی که در موتورهای جستجو، تقریبا اصلا جستجو نمی شود ارزش خاصی ندارد. چرا که کسی به دنبال آن نیست و هیچ رقابتی برای آن وجود ندارد. این کار برای هر سئو کار آماتوری یک کار پیش پا افتاده و آسان است.

این نوع کسب رتبه شاید حس خوبی به هر دو طرف سئوکار و مشتری بدهد؛ اما چون طرفداری ندارد، هیچ کسی بر روی سایت شما کلیک نمی کند و در نتیجه ارزشی نخواهد شد.

این نوع سئو تضمینی با اصل افزایش درامد با استفاده از سئو، کاملا در تداخل است. چرا که شما قصد داشتید با استفاده از سئو به افزایش ترافیک و درامد خود بپردازید.

عدم توانایی در عمل به قول ها

دومین دلیلی که سئو 100 درصد تضمینی قابل اجرا نیست اینست که بهترین سئوکار هم شاید نتواند به قول خود در کسب رتبه در یک کلمه کلیدی بسیار پر رقابت عمل کند. در حال کلی قول دادن در کاری که کنترل آن به صورت مطلق در دست شما نیست، از نظر اخلاقی درست نیست. چه بخواهید یا نه، واقعیت اینست که سئو و کسب رتبه، به صورت 100 درصد در اختیار ما نیست.

هیچ سئوکاری نمی تواند رفتار رقبا را در حین کار پیش بینی کند و تاثیر کار آنها را بسنجد. همچنین شرکت های سئو نمی توانند تغییرات احتمالی در پارامترهای سئو را کنترل و حتی پیش بینی کنند.

در نتیجه هیچ سئوکار حرفه ای، کسب رتبه و سئو تضمینی را به صورت 100 درصد ارائه نمی دهد. اگر یک سئوکار کسب رتبه در چندین کلمه کلیدی پر رقابت را به صورت تضمین شده قول می دهد، می توان نتیجه گرفت که احتمالا او با مبانی سئو آشنا نیست و از نظر ما این کار، کاملا غیر حرفه ای محسوب می شود.

تیم رادزاد وقتی با شخصی قرارداد سئو امضا می کند، از کسب بهترین رتبه و ارائه با کیفیت ترین خدمات کاملا مطمئن است. ما مطمئنیم که با استفاده از خدمات سئو و بهنیه سازی ما می توانید درامد سایت خود را افزایش دهید. اما کسب رتبه اول گوگل، در یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی و آن هم به شکل 100 درصد تضمین شده، خواسته ای نامعقول است. ما برای این مثال خاص تضمینی ارائه نمی دهیم، چرا که شرکت گوگل متعلق به ما نیست و ما پارامترهای رتبه بندی سایت ها را تعیین نمی کنیم. همچنین رفتار رقبا و میزان فعالیت آنها نیز در کنترل ما نمی باشد.

ضعف شرکت های سئو

این که یک شرکت سئو یا سئوکار بدون اطلاع از کلمه کلیدی مد نظر شما و سابقه سایتتان، در هر شرایطی به امضای قرارداد هایی با شرایط سئو تضمینی و کسب 100 درصدی رتبه یک گوگل بپردازد، از نظر ما نشان از ضعف اوست. بعضی از شرکت های نوپا و غیر متخصص در این زمینه برای اینکه زیان دهی نداشته باشند به ارائه چنین شعارهایی می پردازند تا مشکلات مالی خود را حل کنند.

آیا تضمین سئو در حالت کلی ایده بدیست؟

از نظر ما تضمین یک رتبه مشخص مانند رتبه یک گوگل در تمام کلمه های کلیدی، ایده خوبی نیست. اما این مسئله بدین معنی نیست که سئوکارها هیچ نوع تضمینی را در ارائه خدمات خود ارائه ندهند. به عنوان مثال ما موارد زیر را در هنگام همکاری با مشتریان تضمین می کنیم:

  • کار خود را به نحو احسن و در زمان تعیین شده انجام می دهیم.
  • در هر شرایط برای کسب بهترین رتبه در کنار شما خواهیم بود.
  • گزارش از کارهای خود و پیشرفت سایت شما را به صورت ماهانه برایتان می فرستیم.
  • همواره برای پاسخ به سوالهایتان آماده هستیم.

در حالت کلی ما به شما تضمین می دهیم که رضایت شما را جلب کنیم. به عنوان مثال طبق یکی از بندهای قراردادمان، در هر شرایطی اگر شما نسبت به امور جاری راضی نبودید می توانید به صورت یک طرفه قراداد را فسخ کنید و ما نیز طبق برنامه زمانی باقی مانده و توافق با شما، کسری از مبلغ پرداخت شده را به شما برمیگردانیم.

ما طبق تجربه خودمان و سختی سئو کلمات کلیدی مد نظر شما، درصدی از کار را تضمین می کنیم. به عنوان مثال ما در پنج کلمه کلیدی منتخب شما، با توجه به سختی آن، دو تا چهار تا را تضمین می کنیم که به صفحه اول گوگل برسانیم و اگر در زمان مشخص شده نتوانستیم به این هدف برسیم، تا آنجا که سایت شما به صفحه یک گوگل برسد، به تلاشمان ادامه خواهیم داد.

این مواد تضمین هایی هستند که ما به شما ارائه می دهیم. ما معتقدیم که این نوع سئو تضمینی، حرفه ای و اخلاقیست و در کاهش ریسک سرمایه گذاری شما در سئو موثرترمی باشد. جهت انجام سئو سایت و مشاوره سئو با ما می توانید با تلفن ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *