اهمیت سئو | چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

اگر قرار باشد که وبسایتمان هیچ بازدید کننده ای نداشته باشد، پس هدف از ساخت آن چیست؟ بعد از صرف ساعت ها زمان و هزینه بسیار در این کار، آیا بهتر نیست این وبسایت بازدید کننده ای نیز داشته باشد؟ اولین و بهترین روش برای اینکه وبسایتمان دیده شود سئو و بهینه سازی آن است. برای پاسخ به این سوال که چرا بایست به سئو اهمیت دهیم، آن را به چهار بخش زیر تقسیم می کنیم.

رقابت کردن

همانند شما، بسیاری از رقبایتان نیز حضور آنلاین در اینترنت دارند. برای اینکه مطمئن شویم که کاربران به جای آنها از وب سایت ما بازدید کنند، می بایست از تکنیک های سئو بهره ببریم و آنها را در وبسایت خود پیاده سازی کنیم. مشتریان شما برای پیداکردن شرکت هایی که خدمات متناسب با نیاز آنها ارائه میدهند، نام آن سرویس را در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو می کنند. اگر محتوای وب سایت شما متناسب با نام آن سرویس سئو و بهینه نبوده و برعکس رقبایتان دارای چنین پتانسیل هایی باشند، مشتریان را در هر بار جستجو از دست خواهید داد. به صورت خلاصه اگر میخواهید در رقابت با رقبای خود قرا گرفته و شانس پیروزی داشته باشید می بایست از سئو در سایت خود استفاده کنید و به آن اهمیت زیادی دهید.

حیطه فعالیت بزرگتر

در حالت کلی سئو یکی از بهترین روش های برندینگ در حیطه های جغرافیایی بزرگتر است. بدون داشتن یک وبسایت و برنامه سئو مدون، نمی توان کسب مشتری از سایر شهرها، استان ها و کشورها را تصور کرد. اینترنت بدون حد و مرز است و فرصت های فوق العاده ای را برای رسیدن به اهداف بزرگ ایجاد می کند. با استفاده از سئو می توان مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرد که تعدادشان محدودیت خاصی ندارد.

کسب اعتبار

کسب رتبه های بالا در گوگل چهره خوبی از شما به مشتریانتان نشان می دهد. شما ممکن است بهترین لوله کش در شهر تهران باشید، اما اگر با جستجوی این کلمه در گوگل، وب سایت شما در صفحه سوم گوگل قرار گیرد هیچ شانسی برای اثبات مهارت خود نخواهید داشت. با قرار گرفتن در رتبه های اول نتایج جستجو از دید کاربران معتبرتر خواهید بود. اما اگر در صفحه سوم نتایج جستجو باشید، کسب و کار شما در ادامه با شکست مواجه خواهد شد.

بازگشت سرمایه بیشتر

یکی از نقاط مثبت فروش از دید سئو اینست که قابل مقیاس و اندازه گیریست. ابزارهای زیادی در اینترنت وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید به ارزیابی کارایی سئو بپردازید که یکی از آنها مقیاس بازگشت سرمایه است. سئو نه تنها قابل ارزیابیست بلکه میتوان با استفاده از آن به افزایش میزان بازگشت سرمایه پرداخت. وبسایت شما بدون سئو توسط افراد کمتری دیده خواهد شد و شانس تبدیل آنها به مشتری نیز کاهش خواهد یافت. در هنگام شروع سئو از ابزارهای آمارگیر استفاده کرده تا با جمع آوری داده ها به ارزیابی میزان موفقیت خود بپردازید.

آیا تا اینجا به اهمیت سئو پی بردید؟ اگر پاسخ شما بله است، میتوانید با ما تماس گرفته تا ما به ارزیابی و سئو سایت شما بپردازیم. ما خوشحال خواهیم شد که بتوانیم در زمینه سئو و افزایش فروش سایت، به شما کمک کنیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *