ضرورت حضور متخصصین سئو در تعیین استراتژی سایت

در این مطلب به بیان ضرورت حضور متخصصین سئو در تعیین استراتژی سایت و مسائل مرتبط با آن می پردازیم.

مطمئنا جلسات سالانه یا ماهانه در شرکت شما برای تعیین استراتژی سایت برگزار می شود. در بعضی مواقع نیز، به دلیل اوضاع وخیمی که برای سایت ایجاد شده است، ممکن است جلساتی تشکیل شود. با هر علتی که این جلسات برگزار می گردد، مطمئنا تعیین برنامه ریزی درست برای وبسیات و انتخاب راهکارهای مناسب یکی از اهداف این گونه جلسات می باشد که در آنها همواره مدیران اجرایی و متخصصین بازاریابی نیز حضور دارند.

همچنان که شرکت ها در جلسات خود، به دنبال اهداف رویایی بزرگ درباره آینده سایت هستند، جای خالی یک صدا نیز حس می شود و آن صدا، صدای متخصصین سئو است. دانش این متخصصین در تعیین مسائل راهبردی سایت می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و در انتخاب مسیر درست کمک زیادی کند.

در ادامه مطلب به بیان پنج دلیل می پردازیم که استفاده از متخصصین سئو باعث افزایش درامد سایت می گردد.

اطمینان از صحت طراحی سایت برای موتورهای جستجو

همچنان که طراحین سایت وظیفه دارند که از ارتباط آسان کاربران و سایت مطمئن شوند، متخصصین سئو نیز این اطمینان را می توانند به شما دهند که وبسیات به شکل صحیحی با موتورهای جستجو در ارتباط است. یک متخصص سئو در این بین می تواند به سایت کمک کند تا موتورهای جستجو ایندکس بهتری از سایت داشته باشد و حوزه فعالیت آن را بهتر درک کند. با اعمال راهکار هایی که توسط سئوکار ها ارائه می شود، رتبه سایت بالاتر رفته و در جستجوی کلمات کلیدی مهم، بیشتر دیده شود.

استفاده کامل از پتانسیل محتوای سایت

تولید کنندگان محتوای سایت همواره می بایست با متخصصین سئو در ارتباط باشند تا از حداکثر پتانسیل محتوای نوشته شده در افزایش رتبه سایت استفاده شود. انتخاب درست محتوایی که مورد جستجوی فراوانی قرار می گیرد و کاربران به دنبال آن هستند، یکی از کمک هاییست که سئوکاران می توانند به تهیه کنندگان محتوا کنند. همچنین بعد از نوشن مطالب نیز، کارشناس سئو با ویرایش آن، می تواند آن مطلب را برای موتورهای جستجو جذاب تر کند. اعمال این راهکار ها در سایت می تواند به افزایش بازدید کاربران و در نتیجه افزایش درامد سایت منجر گردد.

بهینه سازی در هنگام به روزرسانی های سایت

در هنگام به روز رسانی های سایت، همواره از تجربه متخصصین سئو استفاده کنید. نوع طراحی سایت در هدایت کاربران از یک صفحه به صفحه دیگر و همچنین داده های متای مناسب از عوامل تاثیر گذار بر روی رتبه ایست که موتورهای جستجو به سایت می دهند. کارشناسان سئو در این موارد می توانند بهترین راهنمایی ها را به شما کنند تا تغییرات ناشی از به روز رسانی های سایت، بیشترین تاثیر مثبت را بر روی رتبه و رنک سایت داشته باشد.

متخصصین سئو همچنین می توانند در باز نویسی داده های متا از جمله متا تگ Title و متای توضیحات به شما کمک کنند تا تاثیر چشم گیرتری را در رنکینگ گوگل، بعد از ارتقای سایت مشاهده کنید.

استفاده از پتانسیل های خارج از سایت

فرصت های زیادی برای دیده شدن برند سایت در دنیای اینترنت وجود دارد و متخصصین سئو می توانند به شما در این کار کمک کنند. آنها می توانند با شناسایی پتانسیل های مناسب در سایت، به هرچه بیشتر دیده شدن سایت در نتایج موتورهای جستجو کمک کنند و در نتیجه موجب افرایش ترافیک سایت شوند. به عنوان مثال اسکرین شاتی از یک ویدئو در صفحه نتایج جستجو (SERP)، میتواند منجر به کلیک هر چه بیشتر بازدیدکنندگان گردد و ترافیک سایت و در نهایت رتبه سایت را افزایش دهد.

استفاده از ابتکارات سئوکاران

بروز رسانی سایت یکی از زمان هاییست که می توان در آنها از ابتکارات سئوکاران استفاده کرد و امکانات جدیدی به سایت اضافه کرد. از نمونه ابتکاراتی که می توان به آن اشاره کرد، اضافه کردن پروتکل HTTPS در جهت امن کردن ارتباط کاربران، به سایت می باشد. یکی دیگر از این ابتکارات، اضافه کردن Schema Markup به صفحات محصولات و ویدئوها است که منجر به ارائه اطلاعات هرچه بهتر به کاربران در صفحه نتایج جستجو می شود.

4 دیدگاه

  1. استفاده از سئو کار ها در وبسایت ها به شکل دائمی، بایست به یه فرهنگ برای صاحبین وبسایت ها تبدیل بشه. چرا که این حوزه بسیار در حال گسترش و رقابتی تر شدنه. سایت هایی که سئوکار استخدام نکنند، مطمئنا در آینده زیر پرچم سایر رقبا قرار می گیرند.

  2. من اخیرا از یک سئو کار برای بهبود رتبه سایتم استفاده کردم. از پولی که بابت این کار خرج کردم بسیار راضی هستم و برگشت سرمایم بسیار بیشتر از حد انتظارم بوده. اون موقع با مجموعه شما آشنا نبودم. وگرنه حتما از خدمات شما استفاده می کردم. از مقالات بسیار خوبی که نوشته اید، مشخصه که در این کار بسیار خبره هستید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *