سئو و بهینه سازی صفحه تماس با ما

صفحات تماس با ما برای این ساخته می شوند که نحوه تماس با شما به کاربران اعلام شود. اما آنها می توانند کارایی بیشتری نیز داشته باشند.

مشکل اصلی صفحات تماس با ما موارد وجود داشته در آن نیست، بلکه مواردیست که در آن به کار نرفته است. بسیاری از شرکت ها فراموش می کنند که کلمات کلیدی مرتبطی را در صفحه تماس با ما خود قرار دهند. به عبارت دیگر صفحات تماس با ما از جمله معدود صفحاتی هستند که به سئو آنها توجهی نمی شود.

اما صفحه تماس با ما سایت می تواند خیلی بهتر از رقبای شما باشد. شما می توانید با استفاده از نکته هایی که در ادامه مطرح می کنیم به بهینه سازی و سئو صفحه تماس با ما بپردازید.

1. تصاویری اضافه کرده و آنها را ایندکس کنید

آیا چیزی فراتر از نوشته و نقشه در صفحه تماس با ما سایتتان وجود دارد؟ صفحه تماس با ما مکان خوبی برای اضافه کردن چند تصویر زیبا و جذاب است، همچنین با این کار به ارتقا سئو آن نیز کمک خواهید کرد. تغییر ماهانه تصویر صفحه تماس با ما موجب بروز رسانی دائم آن شده و در نتیجه موتورهای جستجو بیشتر به سایت شما برای ایندکس صفحات جدید مراجعه می کنند.

2. به صفحه تماس با ما ویدئو اضافه کنید

صفحه تماس با ما مکان ایده آلی برای قرار دادن یک ویدئو جذاب شامل صحنه های از کارمندان و مشتریان خوشحال شماست. یک ویدئو به مانند یک تصویر می تواند موجب اضافه شدن محتوای جذاب به این صفحه شود. همچنین این ویدئو می تواند لینکی به شبکه اجتماعی ویدئویی شما مانند آپارات یا یوتیوب باشد تا از این طریق کاربران به کانال ویدئویی شما دسترسی پیدا کنند.

3. از نقشه های گوگل استفاده کنید

گوگل اضافه کردن نقشه با سایت را آسان کرده است، همچنین این نقشه ها به سئو سایت شما مخصوصا در عبارات مرتبط با مکان شما، کمک زیادی می کند. از نمایش صحیح نقشه اطمینان حاصل کرده و آن را در دستگاه های موبایل نیز چک کنید. صفحه تماس با ما سایت می بایست در هر دستگاهی به صورت صحیح نمایش داده شود.

4. محتوای جذاب اضافه کنید

در صفحه تماس با ما هم می تواند اطلاعات جذاب و مفیدی وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی عتیقه جات باشید و مشتریان برای دریافت اجناس مجبور به حضور در مکان شما باشند، کجا می بایست اتومبیل خود را پارک کنند؟ آیا پارکینگ رایگان است؟ آیا موضوعی موجود دارد که آنها قبل از آمدن بایست از آن مطلع باشند؟ مطمئنا پیشنهادات مرتبطی نیز می تواند دوجود داشته باشد و کاربران نیز با خواندن آنها شما را تحسین خواهند کرد.

5. عنوان صفحه و دیسکریپشن آن را تغییر دهید

عنوان صفحه و دیسکریپش صفحه تماس با ما

یو آر ال صفحه تماس با ما سایتتان چگونه است؟ عنوان صفحه و دیسکریپشن آن چطور؟ در اغلب مواقع مشاهده می شود که این قسمت ها عاری از هیچ کلمه کلیدی می باشند. کلمات کلیدی مرتبط را به عنوان صفحه اضافه کرده و تا آنجا که می توانید از محدودیت 160 کاراکتری دیسکریپشن استفاده کنید.

6. محتوای صفحه درباره ما را در صفحه تماس با ما کپی کنید

آیا محتوایی در صفحه درباره ما دارید؟ صفحه تماس با ما می تواند مکان مناسبی برای چکیده ای از اطلاعات صفحه درباره ما باشد. درباره خود با مشتریان صحبت کرده و به آنها یاداوری کنید که چرا نبایست برای کار با شما لحظه ای درنگ کنند. می توانید از یک دکمه CTA (فراخوانی برای اقدام) در انتهای این اطلاعات استفاده کرده و برای مطالعه بیشتر کاربران را به صفحه درباره ما لینک دهید.

7. درباره راه های تماس با کسب و کار خود اطلاعاتی ارائه دهید

این اطلاعات شامل ساعت های کاری، شماره های تلفن و دیگر موارد می باشد. نگران بلند شدن صفحه تماس با ما نباشید. تا آنجا که متن این صفحه خوانایی بالایی داشته باشد، کافیست. مستقیما سر اصل مطالب رفته و اطلاعات مفیدی را به کاربران ارائه دهید.

8. در انتهای صفحه از کاربران تشکر کنید

شما می توانید در انتهای صفحه تماس با ما از مشتریان وفادار خود و همچنین تامین کننده ها تشکر ویژه ای نمایید. این کار به شما کمک می کند که در عین بهینه سازی، با مشتریان خود نیز ارتباط برقرار کنید.

9. نظرات کاربران را اضافه نمایید

درج نظرات کاربران در انتهای صفحه می تواند گزینه خوبی برای بهتر کردن صفحه تماس با ما باشد. اگر کاربران سایت نظرات خوبی را برای شما فرستاده اند می توانید آنها را در اینجا درج کنید. نیازی نیست که این نظرات حتما بلند باشند. حتی ترکیبی از متن و ویدئو نیز می تواند ایده خوبی برای نمایش این نظرات باشد.

اگر هنوز نظری از کاربران دریافت ننموده اید، می توانید با بهترین مشتریان خود تماس گرفته و مستقیما نظرشان را درباره خود جویا شوید.

جمع بندی

بهینه سازی صفحه تماس با ما وقت زیادی را از شما نمی گیرد. اضافه کردن کمی محتوا به این صفحه می تواند موجب جذاب تر شدن آن برای موتورهای جستجو و کاربران سایت گردد.

اگر فرصت کافی برای سئو صفحه تماس با ما یا دیگر قسمت های سایت را ندارید، می توانید از یک فرد یا شرکت حرفه ای در این زمینه بهره ببرید. رادزاد یکی از شرکت های سئو پیشرو در صنعت سئو و بهینه سازی می باشد. تلاش ما همواره جلب رضایت مشتریانمان است. تیم حرفه ای رادزاد به واسطه مهارت و تجربه زیادی که دارد، به شما کمک می کند تا همواره بهترین نتایج ممکن را از کسب و کار آنلاین خود دریافت نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *