بهترین سئوکار ایران کیست؟

برای اینکه بهترین سئوکار ایران را شناسایی کنید، می بایست به دنبال ویژگی هایی در فرایند کاری آنها باشید که مطابق با دو نیاز اصلی شما، یعنی فروش بیشتر و بیشتر دیده شدن در فضای آنلاین باشد.

برای اینکه بتوانیم به شما کمک کنیم، در این مطلب به جمع آوری ویژگی هایی پرداخته ایم که می بایست در انتخاب هر سئوکاری در ایران به آنها دقت کنید.

ذهنیت آنالیزگر

سئوکار منتخب شما می بایست دارای ذهنیتی آنالیزگر بوده و نیازهای هر پروژه سئو را تشخیص دهد. او می بایست قادر به آنالیز کلمات کلیدی بوده و بهترین کلمات کلیدی را متناسب با استراتژی های کسب و کار شما انتخاب نماید. مطالعه مطلب سئو چیست را در اینجا به شما حتما پیشنهاد می کنیم.

پاسخگو بودن

همه ما می دانیم که اغلب سئوکار ها در ایران مشغله زیادی دارند. اما این مسئله دلیلی بر این نیست که نتوانند به تماس ها، پیام ها و ایمیل های مشتریان پاسخ ندهند. پاسخ به مشتریان برای استمرار همکاری با یک سئو کار، امری بسیار حیاتیست. یک سئوکار خوب همواره فرصتی را برای پاسخ به کاربران و مشتریان می گذارد، اگر چه برنامه کاری او بسیار فشرده باشد.

انعطاف پذیری

هر مشتری با مشتری قبلی تفاوت هایی داشته و بالطبع نیازهای متفاوتی نیز دارند. بنابران سئوکاری که بهترین خدمات سئو را ارائه می دهد می بایست به اندازه کافی انعطاف پذیر بوده و بتواند بسته به نیاز های هر مشتری، تغییراتی را در استراتژی کلی سئو ارائه دهد تا دستاورد های آن مطابق با نیازهای هر مشتری باشد.

شفاف بودن و ذهنیت باز

بهترین سئوکار در ایران و هر نقطه جهان می بایست کاملا شفاف با مشتریان صحبت کرده و استراتژی های خود را به صورت واضح برای آنها توضیح دهید. چنین متخصص سئویی می بایست آغوش باز برای قبول تکنیک های جدید داشته و پیشنهادات مثبت مشتریان را بپذیرد و از آنها در فرایند سئو و بهینه سازی سایت آنها نهایت استفاده را بکند.

با ثابت بودن

یک سئوکار خوب همیشه در کار خود ثابت قدم بوده و نتایج کارهای او نیز می بایست دارای ثبات و پیشرفت منظمی باشد.

ارائه گزارش های منظم

سئوکار منتخب شما می بایست گزارشاتی را طبق برنامه به شما ارائه دهد. این گزارش می بایست شامل گزارش پیشرفت کار و همین طور رتبه سایت در کلمات کلیدی مهم باشد. همچنین وضعیت حال حاضر وب سایت نیز بهتر است در گزارش قید شود.

صداقت

افراد زیادی زمان و پول خود را به واسطه پذیرفتن قول های نا ممکن سئوکاران، هدر داده اند. مراقب پیشنهاداتی از جمله سئو تضمینی باشید، چرا که این نوع قراردادها که در آن سه رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی بسیار رقابتی تضمین می شود، هیچ گونه صداقتی در آن وجود ندارد. چرا که هیچ سئوکاری در ایران و جهان نمی تواند الگوریتم های گوگل و فعالیت رقبا را پیش بینی کند. چنین سئوکارهایی معمولا قصد فریب گوگل با استفاده از سئو کلاه سیاه را دارند و در نهایت چیزی جز پشیمانی برای شما نخواهد ماند.

بهترین سئوکارها می توانند شانس سایت شما برای هر چه بیشتر دیده شدن در نتایج جستجو را افزایش دهند، اما در حقیقت هیچ قولی در این زمینه وجود ندارد. یک سئوکار خوب در واقع به شما کمک می کند تا نتایج بهتری از حضور آنلاین کسب و کار خود در دنیای وب کسب کنید.

اخلاقمند بودن

بعضی از سئوکارها از تکنیک های استفاده می کنند که به سئو کلاه سیاه معروف است. این تکنیک ها شامل مواردی می شود که با دستورالعمل گوگل در تناقض بوده و اصطلاحا اسپم هستند. با اینکه ممکن است این تکنیک ها موجب کسب نتایج سریع شود، اما استفاده از آنها ممنوع می باشد. این دستاوردها به ندرت پایدار هستند و در صورتی که گوگل یا سایر موتورهای جستجو استفاده شما از این تکنیک ها را تایید کنند، کل سایت یا بخش اعظم آن را از نتایج جستجو پاک می کنند.

بنابراین از سئوکار خود بپرسید که چگونه می خواهد به نتیجه برسد. از آنها انتظار یه دستور العمل کاملا واضح مانند دستور پخت یک غذا را نداشته باشید، اما در حالت کلی آنها بایست قادر باشند تا به واسطه یک سری صحبت های کلی، شما را با استراتژی های خود در سئو و افزایش رتبه سایت آگاه کنند.

واقع گرا بودن

این مورد هم راستا با موضوع صداقت است. بعضی از سئوکارها پیشنهاداتی با قیمت هایی پایین به شما می دهند که به نظر فوق العاده به نظر می رسند. بعضی از سئوکارها دلیل این امر را اینطور توضیح می دهند که قیمت پایین آنها به خاطر اینست که فقط خود او بدون هیچ تیمی به فعالیت می پردازد. اما دقت داشته باشید که نتایجی که قرار است برای سایت شما نیز به دست آید، تنها حاصل زحمات یک نفر است و این اصلا کافی نیست.

سئو مناسب حاصل چندین ساعت فعالیت فراوان می باشد و هیچ شخصی نمی تواند ادعا کند که مسلط بر تمام جنبه های سئو بوده و می تواند همزمان به چندین مشتری خدمات رسانی کند. مجموعه های قوی دست به استخدام سئوکار در حیطه های مختلفی مانند لینک سازی و توسعه وب می زنند. چرا که پیاده سازی همه این موارد کار یک شخص نیست.

برای کسب اطمینان قیمت های سئو را بین چند سئوکار معتبر مقایسه کرده تا به یک قیمت منطقی در این کار برسید. با این کار می توانید سئوکارهایی که قیمت بسیار پایین و احتمالا خدمات بی کیفیتی ارائه می هند را شناسایی کنید.

با تجربه بودن

اگرچه هیچ سئوکاری نمی تواند نتیجه ای را تضمین کند، اما یک کارشناس باتجربه می تواند تا حدی به ایده آل ها نزدیک شود. یک سئوکار خوب می تواند تاریخچه موفقیت مشتریان خود را توضیح داده و مسیر موفقیت سایت شما را تا حدی ترسیم کند. سئو از معدود روش های بازاریابیست که می تواند به شما اجازه دهد که بازگشت سرمایه خود را از این کار دنبال کنید.

جمع بندی

تنها سئوکارهای کمی در ایران وجود دارند که دارای تمام این ویژگی ها هستند و چنین کارشناسانی، خدمات سئو هوشمندانه ای را مطابق با کسب و کارتان به شما ارائه می دهند. آنها به شما کمک می کنند تا وب سایتتان در نتایج جستجو دچار افزایش رتبه شده و در نتیجه درامد بیشتری از آن کسب کنید.

یک سئوکار خوب یا شرکت سئو به این مسائل آگاه بوده و به واسطه همکاری با شما سعی می کند که وب سایت شما را به مقصد ایده آل خود برساند. آنها می بایست دارای گستره زیادی از توانایی ها در سئو بوده و قادر به پیاده سازی منظم استراتژی های آن باشند. رادزاد افتخار میکند که تنها به انتخاب مشتریانی می پردازد که نیازهایشان مطابق با سیاست های سئو کلاه سفید بوده و قادر به رساندن آنها به اوج موفقیت است.

5 دیدگاه

    • یکی از فعالیت های اصلی مجموعه رادزاد، ارائه خدمات سئو به مشتریان است. در این راستا می توانید از طریق راه های ارتباطی، با ما تماس بگیرید.

  1. در زمینه‌ی یادگیری سئو آموزش های خوبی وجود داره؟
    یعنی اگر من بخوام سئو کار بشم می‌تونم توی این حوزه به راحتی فعالیت کنم؟
    باتشکر از سایت خوبتون

    • بزرگترین چالش در یادگیری سئو تغییرات مستمر اون هستش. به همین دلیل شما در هنگام آموزش سئو نبایست به یک دوره آموزشی بسنده کرده و همواره بایست خود را در جریان آخرین تغییرات سئو قرار بدید. برای شروع می تونید از مطلب سئو چیست و همینطور راهنمای کامل سئو وب سایت رادزاد استفاده کرده و با استفاده از مطالب آموزشی بخش وبلاگ سایت اطلاعات بسیار خوبی را در این حوزه کسب کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *